cermin


yeah =)

Assalamualaikum.
err... harini....tiba2 aku teringat balik kata2 pengetua sek men aku dulu....LELAKI.....  dia cakap dia perlukan cermin sentiasa untuk melihat diri dia....sikat rambut....kemaskan rambut...baju....make sure dia kemas supaya dia yakin bila bdepan dengan student and guru2 lain......perghhh......... patut la dulu time aku masuk dalam pejabat ada cermin sebelah pintu keluar......besar lagi kot....time tu kan cute2 lagi pakai baju sekolah..pengawas lak tu...aku selalu lar rasa kesedapan melihat kekemasan diri di cermin besar tu bila p pejabat..hek...



aku rasa tak patut la para2 lelaki mengejek para2 gadiss pasal cermin ni... lelaki pon tengok cermin gak...benci gila aku bila aku dengar "eleh..pantang nampak cermin"... nak cili je mulut buaya2 tu...yearghhh....






No comments: