Bio Essence Bird's nest and hiruscar post acne REVIEW !

Assalamualaikum .

Hehe . dolu dolu kan aku cakap muka aku berubah wajah masa pakai tab yang korea tu kan.
naik jerawat, dan mak aku cakap muka aku jadi gelap.
pastu kan baru-baru ni aku pakai balik sebab sayang aku tengok terbengkalai. hahaha.
lagipun aku tak pikir nak guna apa-apa produk lagi masa pakai PMC gred AAAA tu as masker.
apa yang jadi?
tegang gilaaa pas cuci muka tapi jerawat dah tak naik mcm dulu bila pakai tab dgn sabun tuuu.
yang tak best sebab buat kulit tegang pas cuci muka tak sesuai lagi untuk aku. for the 2nd time :(
hem, aku minat produkk-produk korea ni sebab noona aku kan song hye kyo ! hahahah

okay okay gurau.

So far muka aku dah bebas jerawat yang naik non stop masa last sem dulu. Alhamdulillahhh :)
dah keluar kot semua anasir jahat kat muka aku ni. mungkin masa dulu aku pakai za true white kan bila jerawt nak keluar terus hilang esok pagi. mungkin pas pakai tab tu, ia tolong keluarkan apa yang za tak bagi keluar. hehehe.

tinggalah parut yang aku letak kulit kayu manis yang panas hau hau tu. hahaha,
susah nak ilang baq angggg . tapi dengan adanya HIRUSCAR POST ACNE. kurang dan kurang.

See? the scar?
nov 2012

ha okay-okay berbbalik pada aku pakai Bio Essence Bird's nest selepas tinggal tab lagi buat 2nd time :(. sungguh mengujakan :)
hehehe.
See?the scar missing.
june 2013
p/s : tukar pic sbb pic
dulu mata nmpk tk sehat.

seriously, pp rasa lembut je pas cuci muka dan esok pagi bangun pas pakai sleeping mask GILA AH best ! hehe. lembut dan aku perasan muka macam glowing dan paling penting kurang berminyak! no open pores, parut berkuranggg nampak dan best laa sesungguhnya. aku dapat ilham nak pakai ni sebab tengok LEUNIEY bini APEK tu pakai pencuci bird nest ni. hehe. Bini dia kan kulit berseri sungguh dgn comel lagi:)
okay kalau aku la kan, kalau rasa nak pakai sleeping mask aku tak kan pakai yang lagi 3 benda tu(advancer,whitening essence & whitening cream) kalau pakai yang 3 benda tu aku tak kan pakai sleepingg mask sebab berminyak la pulak kalau campur bila aku bangun pagi. btw produk ni nama penuh dia semua ada COLLAGEN you! hehehe. the best to Love ! aummawccccss :)

aku beli yang trial set dulu this time, nak try. pas habis yang trial ni. akan ku gunakan yang besaqqq tak berapa gedabak tu!


p/s : skip kerja sbb p interview tadi, 3 update sekali aku bagi hahaha:)

1 comment:

Anonymous said...

bsa order ke indonesia tk?