walking away. MOVE !

Assalamualaikum.

Let's walking away from trouble !

wanna eat? amek kt mulut , dah nak sgt.
haha.


   hem, bila pulang ke rumah.aku rasa sangat sunyi. walaupun akak aku tak tinggal bersama suaminya di wangsa maju kerana alasan kerja,dan tinggal bersama keluarga,tetapi orang yang sudah berumah tangga jarang nak layan kanak-kanak under age macam aku ni. err, mcm kita. 


   Okay, so. aku nk berbaik la dengan mr blog aku ni. kesian la pulak kat dia aku tinggal lama-lama.. well, as a diploma level student, sekarang aku tengah semester break. 
time cuti ni macam-macam jadi. haha. disebabkan apa yang aku buat semasa di tempat belajar aku haritu, efeknyer sumer kena kat aku time sem break ni.. toink-toin-toink. what u give, u get back, soon or late. hahaha


  okaylah. so, efek baik ke buruk yang aku dapat ni bakal aku basmi dengan membiarkan sahaja efek itu.
nanti lepas la. aku malas nak amek kecoh efek ni. 




by listening this : 

                                              i'm walking away, to find a better day ! yeah.

 

 

Pedih untuk efek yang buruk, manis untuk efek yang baik :)




No comments: