Interview imegresen GRED KP17

ASSALAMUALAIKUM...

Haiii :)

Aku nak berkongsi pengalaman sebagai insan yang tak lepas interview Pegawai Imigresen Gred KP17 pagii tadiii.

KENAPA TAK LEPAS?

Berat badan tak cukup ! MIN berat 46 kg okay .
Dalam semingggu aku makan pisang 3 biji hari-hari-hari. Semata-mata untuk naikkan berat badan. Rupanya turun lagi ada laaa. Rupanya cara aku salah! Sepatotnya makan pisang campur madu satu sudu besar untuk tambahkan nafsu makan . okay siapa yang nak p interview kerja kerajaan yang jenis badan beruniform ni, make sure berat hampaaa capai tahap min tu k! Jangan kena reject terus sebab tak cukup berat. RUGI sangat.

Selain itu, akak aku cakap, susu . yeah susu juga mampu naikkan berat badan. Amal kan.

Start harini, yang tak cukup berat badan silaaa cuba sedaya mungkin untuk tambahkan berat. jangan balik tangan kosong macam aku tadi :(
tak sempat interview lisan.
pasni nak cuba lagiii dengan berat yang mantap ! hahahaha
cantik baq ang uniform dia! hahaha

P/s : seronok pengalaman interview dgn gov ni :)


No comments: