biler exam............

Lama gak tak update blog yg negative(-) kasih syg aku ni..hahaha...erm...now dalam bulan exam...FINAL !!...whoa..takot je bunyi.....cam bunyi brung hantu..((biler da tukar design owl kat blog ni rasa comel lak owl ni..ngee~))pasni nak buat pet la sekor..cukup tak sekor?hoho..

petang tadi..pas habis exam pkol 12tgh....tukar design blog jap...aku tido jur...dari pukul 3.00 sampai 7.30..tlepas asar aku:(.. seb baek ISLAM itu mudah...aku da qodha(any spelling mistake?)...serious xsengaja tido lama tadi...dah la aku tarik langsir...bilik aku terus jadi mood tido ptg tadi..haha....roommate lak g exam...melantak la aku tido.xdak sapa kaco..haha...bengong lar...bajet mlm ni nak study lar an ntok last paper...tgk2 roomate aku yg da habis paper tu(aku hbis 14/11) bawak geng tgk movie korea lak...gelak sakan depa(opsss..."depa"?haha..) hoho...aku xle fokus ar org gelak2 ni...aku tringin nak tumpang gelak skali.....hekkkhekk...hek...suka sungguh...buang masa kah??(tak taw tak taw..)....

pagi2 camni an...triingin lak aku nak cot cet cot cet pasal..argh..mental blockkkkk..........
okayla..pasal MENTAL BLOCK!
knp eh kdg2 tgh jawabb exam...cam nak matiiiiiiii study 2 mlm seblum exam(lau gap 2 hari ah)...tiba2 BLANK! ouch...siksa batin jiwa raga...bayangkan la time given 3hours..blank lak sejam??pe cer??ouh....selalunya paper yg slalu buat aku blank kejap(kejapkah??) time jwb...paper yg kena hafal...paper cmni jur slalu tlg aku pon..huhu....ala...bukan apa...tgh2 jawab exam tringat si farhan or kim bum...gatal sunggguh(suka hati r!)..haha...xdur r...tipu jer...hehe...em...mental block jadi bler mental penat/sakit/merajuk/letih/capet....kot...tah..(apa aku cakp ni)..em...biler da xle masuk pon...push lagi..push lagi..amek la....time nak jawb da blank...hoho......sepatutnyer an...ermm...sepatutnyer apa eh?tak tawu...tiber2 lak mental block..hahahaha..
nak tgk tak muker aku penat study? bgaimna aku ilangkan stress?. hehe...


haha....haha...jgn tnyer mana aku..akakkaka...
p/s: aku amek kat fb..mmber time std5 aku taggedkn..haha..confirm2 la ni pic aku time muda2..
sapa nak buat adik angkt call no ni XXXX!!hakhak..bengonglar..
                                                               
                                                                                 
                                                                       


No comments: