sahabat yang ku tertunggu-tunggu..

Assalamualaikum

Actually an...aku mencari ciri-ciri sahabat.....yang sesuai for everything untuk aku...dan dia dapat rasa aku pun sesuai for everything untuk dia...

Dalam mencari-cari sahabat camtu....aku terpikir...mesti ada gak person laen yang inginkan apa aku inginkan ni.. .sahabat sehidup semati...biar apa pun terjadi dia always by our side... cey3...hehe.... aku ada dengar kawan aku nyer abang yang dah kahwin then bercerai then... know what? jadi BEST FRIEND dgn ex bini dia :) ... yang tu aku gila tak tahan.....sebab bagi aku...aku SUKAR nak berfriend2 dgn org yang pernah aku luv2.. aku mesti nak berjauhan dgn dia......nanti lau rapat even just friend...aku mudah je JATUH HATI lek... huhuh....
okay2.....berbalik pada topik aku... aku inginkan sahabat yang :

1 . Comel (sikap,mimik muka,cara taip mcj time nak pujuk aku) - haha...gila tinggi demand... tapi aku xsuka lau sahabat aku terlalu bergaya orgnya....maksud aku cam GILA vogue ah...kalahkan LADY GAGA gitu...err...hehe...and aku gak tak suka lau sahabat aku terlalu cantik cam ANNE HATHAWAY...haha...

Si gaga cam pelikk  & si anne sweet sour

2. Pendengar yang setia - yeah...mesti orang suka kat si pendengar yang setia kan....tapi ramai orang tak mampu menjadi pendengar yang setia....dengar cket org nak share dah bosan.... sahabat yang setia mendengar leh buatkan kita tenang...sejuk hati...rasa cam hilang beban & masalah...so, naturally kita pon akan jadi pendengar yang setia bila bersama dia.. (oh! ...di manakah dikau sahabat ku).. 


3. Jujur & Ikhlas - elemen ni penting... kalau penting knp ni ciri k3 sahabat yang di tunggu? okay...sebab sukar nak nilai keikhlasan and kejujuran org secara biasa2 je...kena secara extraordinary...aku tanak cam nampak susah nak tunggu sahabat camni sebab tu aku letak ni ciri ke3.. :) sahabat yang ikhlas always give but never mintak balik......cam org cakap tak mengharapkan balasan...and lau dia jujur bersahabt dengan kita, dia mesti tak kan lupakan kita walaupun di mana pun dia ada... (dtgla padaku sahabat,aku menunggumu)... 

4. Sopan tutur kata - serius2, aku ta suka yang manja2 jenis kuat nangeh...merengek..and kuat flirt lelaki.... awwww...berbalik kepaa sopan tutur kata...aku sedar...aku kasar gila dalam tutur kata...obviously... bila aku cakap dengan kawan-kawan yang dekat dgn aku...dan dgn farhan sendiri si ciinta cintun ku tu...so, aku tertunggu-tunggu sahabat sopan tutur kata yang le mengubah percakapan ku ni jadi cam dia,..sebab aku mudah follow sikap org yang dekat dengan ku....(actually aku teringin nak jadi WANITA skunk ni,bukan lagi GIRLhingusan..hahahha...gila tak tahan)...

Aku selalu terpikir akan dapat rasa camni bila aku jumpa sahabat yang aku tunggu2 ni ...

two people who have found friendship and recognize it as a precious gift.





No comments: