my dik owl :((

Assalamualaikum...


:((


pagi tadii.... cam besaa r aku bangkit awai... semayang....suboh...ha kuaq dah utara....haha..
okay... pastu an.... aku tgk kat jalan raya depan rumah aku tu... pergghh...makai....ada kucing yang telah diambil rohnya :((dah macam daging cincang kau.... teruk kau....
ayah aku pon pegi r nak tgk and sambil buang sekaly kucing tu dari jalan...gila ah kalau biar...lunyai...
and..... out of the biru .... :(( my dik owl ! ouhhh noooo....way :((




sumpah sedih... :(( i need somebody... :((


abang aku yang GAGAH tu kan.... (ceh).... masuk dalam rumah...nangeh we...... teresak-esakkk.... uhuuk2.... so sweet....aku nangeh no wonder la kann.... ni dia...wakakaka..boy pon nangeh bila benda yang depa sayang pergi....(i mean, awek pergi terkecuali )...


btw....dik owl mlm tadi .... lepass makan terus hilang... dan pergi ...forever... 




p/s : elakkan daripada langgar kucing kalo drive tu k.... i miss him ...  isk...isk ..



No comments: