OH god forgive me when i whine

Assalamualaikum..
hey there! 
perlis tercinta ni baru je lepas habiss masalah banjir....aku ni sbg mangsa banjir tak sempat la nak post sumtink untuk tatapan sesaper yang rindu..maaf eh...hehe......saja ja bajet ramai baca blog aku..lalala... Actually, aku da buat 1 entry 2 hari lepas...tiba2 lak hang bila aku nak post!! sakit jiwa TERUK aku! da r fb kena hacked... haish... idk sapa yang jaat buat camtu...:((( BENCI ! 


roomate aku cakap cam muka aku?gila tak le blah!
kalo aku camni da lama aku makan hacker fb aku!! 
    




btw, aku nak share 1 lagu ni ngan hampa...kalo hampa pon dah bpuluh kali layan lagu ni,shiok an?bukan apa,aku tergoda nak mati sebab ini lagu buatkan aku nangeh..wuek3... so, selamat mendengar..... HALWA TELINGA NI................. 
oh Gog forgive me when i'm whine...







p/s...sesapa yang selalu tak puas hati dengan apa yang dia ada....ingat la,ada je orang lain yg 2x ganda lagi teruk dari hampa... :) bersyukur k...

No comments: